Free shipping for orders above $50

Customer Reviews

Based on 1401 reviews
87%
(1215)
4%
(60)
3%
(41)
2%
(26)
4%
(59)
A
Alma Venegas (Prescott Valley, US)
Awesome shirt

The quality of my shirt is great! My kids ordered it for me to wear for Fourth of July. My son joined the army and I love wearing these types of shirts I support him 100%.

P
Proud Navy, daughter, mom and grandma (Lakeland, US)
Favorite Sailor, Son T-Shirt

I ordered several different t-shirts for my daughter to wear to see our grandson graduate from Navy Basic Training. She loved ALL the shirts, but said the sizes tend to run a bit on the smaller side. She typically wears a ladies Medium, and I ordered her the Large size for all the shirts. She did say that the large was a bit "snug" on her, but she would wear it proudly anyway. Perhaps there was some size chart that I overlooked, in my excitement to purchase something a little different than the usual t-shirts. Just make sure to order perhaps 2 sizes up, as there will probably be some shrinkage after washing and drying.

Thank you for your feedback, additionally, you only need to size up for women shirts like v-neck or tank tops, for unisex shirts they are true to size.

K
Kerri Jacobs (Beaver Dam, US)
Received the wrong size

I received the wrong size t-shirt and contacted customer support. I was told you would send a replacement, it’s been a couple weeks and I still don’t have it.

Hi Kerri, we're sorry for the delay of sending the replacement, the color in your order is out of stock so we have to wait until it has been restocked. We have just placed a replacement to you and now you can check the shipment status below

https://www.ups.com/WebTracking?loc=en_US&requester=ST&trackNums=92612903031383543480323484

Please don't hesitate to reach out to us if you still haven't received it in 2 weeks.

Thank you,

N
Nikki Mendoza (Lancaster, US)
Proud Army Mom

I love this t-shirt! The quality is great and the service was quick!

F
Foley (Glenview, US)
Delivery Issues

This was a gift and I never saw that it was delivered. When I would track the DHL tracking number is would show it handed it off to USPS which shows they are still awaiting the package. Now the DHL tracking number is not showing at all. Can you confirm if this package was delivered?

We're sorry to hear about that, we checked your order and found that your package has been lost in transit, you should have contacted us sooner. A replacement has been placed for you, we will send you an update with a new tracking number soon.

Thank you for your understanding,
Best

You may also like